10 речей, які дратують офіціантів

Робота офіціанта – одна з найбільш стресових. Потрібно постійно поспішати, запам'ятовувати багато інформації і, при цьому, бути завжди ввічливим із відвідувачами. На сайті Reddit офіціанти анонімно розповіли, що їх дратує у своїй роботі найбільше.

6c26d3349cc64da78595cd7d5b2375bc
c7f6d974851e9ce5c8231ddb5fc56ce2
  1. Вони ненавидять, коли просять свіжу картоплю фрі

Нічні працівники мережі Макдональдс дуже дратуються, коли їх запитують про свіжу картоплю. Користувач gunnry зізнався: «Мене турбує, коли клієнти вимагають свіжу картоплю фрі, при тому, що вона і так була зроблена хвилину тому і все ще гаряча. Багато відвідувачів просять картоплю без солі, головне, щоб свіжіше».

  1. Вони ненавидять, коли ви просите поміняти рецепт

За словами користувача Stalking Panda, офіціантам доставляє величезну головний біль, коли клієнт вимагає виключити інгредієнт з страви. Щоб швидко готувати страви, у кухарів є своя система. Коли відвідувач просить взяти хліб від одного сендвіча, а начинку від іншого, це руйнує всю роботу. Кухарі жахливо зляться і зривають свою злість на офіціантів.

  1. Вони ненавидять, коли ви скаржитеся

Мова йде про скарги на ті речі, які офіціант не в силах змінити. Співробітник мережі мексиканських ресторанів Chipotle розповів про одну таку історію. Жінка скаржилася на те, що стейк виглядав не апетитно. Вона хотіла більш прожарене м’ясо, замість стандартної середньої прожарки. Працівник намагався пояснити, що стейки готуються заздалегідь, а перед подачею карамелізуються, але їй було все одно – вона вважала м'ясо огидним.

  1. Вони ненавидять, коли ви їх квапите

Користувач SaulKarath каже, що не варто нагадувати працівникам про швидкість. Вони постійно поспішають по замовчуванню. «Раніше я працював у фастфуді. Я розумію, що таке швидка їжа. Будь ласка, не квапте офіціантів».

  1. Вони ненавидять, коли ви кричите без приводу

Офіціантам часто дістається ні за що. У мережі ресторанів Dairy Queen один з офіціантів в релігійне свято побажав клієнту щасливого дня і сказав, що Ісус любить його. Клієнта це розлютило, і він накричав на офіціанта. Від цієї сцени неприємно було всім присутнім.

  1. Вони ненавидять, коли ви чіпаєте скло

Співробітниця мережі Chipotle зізналася, що їй не подобається, коли клієнти спираються на вітрину, щоб подивитися на їжу. Вони розмазують бруд, а деякі з відвідувачів роблять це майже кожен день.

  1. Вони ненавидять, коли ви непослідовні

Один з відвідувачів ресторану попросив переробити буріто, тому що не може їсти молочні продукти. А потім він попросив додати в одну зі страв сметану. Це дуже розлютило працівника ресторану, який написав про це під ніком mountchichi.

  1. Вони ненавидять, коли ви не можете швидко зробити замовлення

Про це поскаржився працівник Pizza Hut. Він обурився тим, що деякі клієнти запитують про склад страв, коли це все детально написано на сайті. У цей час інші люди намагаються додзвонитися, щоб зробити замовлення, але у них це не виходить через зайняту лінію.

  1. Вони ненавидять, коли ви скаржитеся на температуру страв

«Якщо ви не з'їсте замовлення в Taco Bell протягом 10 хвилин після приготування, то їжа охолоне. Якось раз я отримав суворий дзвінок від клієнта, який скаржився, що його їжа охолола, коли він повернувся додому. Клієнт живе за 72 км від ресторану ", - поділився болем willdagreat1.

  1. Вони ненавидять, коли вередують ваші діти

Користувач Sviodo розповів, як йому довелося прибирати сміття за дітьми, які плескали долонями об пакетики з кетчупом, щоб подивитися, як далеко він полетить. У цей час батьки були поруч і спостерігали за цим процесом.

Джерело: eatthis.com

Leave a Reply

Будьте першим!

avatar
  Підписатися  
Сповістити про

Proudly powered by WordPress | Theme: Baskerville 2 by Anders Noren.

Up ↑